Fondų šaltiniai: kodėl ir kaip internetiniai kazino tikrina savo klientus

Pagrindinis puslapis

Bank

Pagauti laimės paukštę ir laimėti “jackpot’ą” yra didelė šventė. Laimė gali lietis per kraštus, bet tik iki tol, kol ateina laikas tą “jackpot’ą” atsiimti ir kazino atsisako išmokėti, prašydami pasiaiškinti iš kur gavote pinigų azartinių žaidimų lošimams.

Norėdami atsiimti laimėjimus ar toliau tęsti žaidimą kazino vartotojai dažniausiai turi pateikti įrodymus, patvirtinančius pajamų šaltinį. Kazino teisiškai privalo tikrinti žaidėjus ir jų lėšų šaltinį, kad būtų išvengta sukčiavimo ir pinigų “plovimo”. Jei kazino to nedaro, jie rizikuoja prarasti licenciją.

Jungtinės Karalystės (JK) lošimų komisija

JK lošimų komisija, kuri licencijuoja ir reguliuoja internetinius kazino Didžiojoje Britanijoje, pastaraisiais metais ragino kazino būti atsargiems dėl pinigų plovimo ir sukčiavimo. Komisija reikalauja, kad kazino sistemiškai tikrintų žaidėjų lėšas. Kazino tai gali padaryti patikrindami žaidėjus jiems registruojantis, arba kai klientas išleidžia ar laimi maždaug €2000 eurų. Daugelis kazino žino, kad reikalaujant žaidėjus patikrinti savo pajamas registracijos metu arba iš karto po registracijos gali išgąsdinti potencialius klientus, todėl jie laukia, kol klientas sugaus “laimės paukštę”.

Lošimo fondų patvirtinimas

Daugelis klientų nusivilia, kai jų internetinis kazino atsisako išmokėti laimėjimus ir reikalauja patvirtinti iš kur gavo pinigus azartiniams lošimams. Žaidėjai gali būti užsiregistravę ir žaisti tame kazino daugelį mėnesių prieš kazino paprašant lėšų patvirtinimo. Natūraliai kyla klausima, kodėl kazino laukia taip ilgai?

Kaip minėta anksčiau, kazino laukia, kol žaidėjai laimės tam tikrą pinigų sumą. Tai padeda kazino išvengti klientų nepasitenkinimo ar perėjimo žaisti i konkurentų kazino. Taip pat kazino yra įsitikinę, kad klientai, kurie laimi tam tikrą pinigų sumą, yra labiau linkęs pateikti įrodymus, nes jie nori atsiimti savo laimėjimus. Tai reiškia, kad kazino gali reikalauti iš klientų asmeninės informacijos, o procesas greitai tampa varginančia patirtimi.

Kokių įrodymų reikalauja kazino?

Atsakymas nėra vienareikšmiškas, nes skirtingi kazino reikalauja skirtingos informacijos. Tačiau, dažniausiai yra prašoma pateikti dokumentus kaip kad:

  • Pajamų, įskaitant darbo užmokesčio, direktoriaus atlyginimus, dividendus ar pensijos, išrašus.
  • Banko ar taupomosios sąskaitos santrumpą, kuriose yra matoma nuoseklių gaunamų pajamų iš patikimo šaltinio.
  • Nuosavybės įgaliojimo aktą, įrodantį teisę į lėšas.
  • Sąskaitos išrašas, kuriame nurodomos laimėtos lėšos kitoje bendrovėje.
  • Kiti aiškūs įrodymai, parodantys kazino "įperkamumą".

Tačiau kai kurie kazino, net ir gavę visą reikalingą informaciją ir toliau reikalauja įrodymų. Yra netgi tokių atvejų, kad net ir pateikus visus reikalautus įrodymus, kazino ignoruoja klientų el. laiškus arba yra abstraktūs gyvųjų pokalbių metu. Kai kurie klientai netgi teigia, kad kazino pradeda absoliučiai ignoruoti klientą sakydami, kad jie vis dar "peržiūri" kliento pateiktus įrodymus.

Kazino sąskaitos užblokavimas

Tuo tarpu yra pranešimų, kad kai kurie kazino atsisakė priimti pateiktus žaidėjo įrodymus ir nusprendė užblokuoti jo sąskaitą, grąžindami žaidėjui išleistus pinigus kazino, tačiau “atimdami” iš kliento visus laimėjimus.

Skaitant daugelio internetinių kazino sąlygas, paaiškėja, kad vartotojai turi ribotą laiką, kai jie gali pateikti kazino reikalaujamus įrodymus, bet dėl lėtos komunikacijos gali būti sunku išsitekti duoto laiko ribose. Žaidėjui atsisakius pateikti įrodymus arba jei jis negali to padaryti per nustatytą laiką, kazino gali uždrausti tolimesnius žaidėjo pinigų depozitus arba netgi visiškai uždaryti vartotojo sąskaitą.

Asmeninė informacija

Kai kurie kazino reikalauja daugiau įrodymų, nei iš tikrųjų reikia. Tokie kazino dažniausiai perkelia jūsų dokumentus ir asmeninę informaciją į savo duomenų bazę ir parduoda ją tretiesiems asmenims. Parduodama informacija gali atskleisti kur klientas mėgsta apsipirkinėti, kur jie apsistoję ar reziduoja, ir pan. Siekiant išvengti asmeninės informacijos nutekėjimo, klientai turėtų siųsti nedidelius kiekius įrodymų ir ištrinti/panaikinti bet kokią informaciją, kurios kazino nereikalauja patvirtinant lėšas. Daugelis kazino būtų patenkinti kliento mokesčių deklaracijos kopija ir neturėtų prašyti daugiau įrodymų.

Jei kazino pakartotinai reikalauja įrodymų, gali būti, kad jie stengiasi išvengti laimėjimų išmokėjimo. Tačiau jei jūs, kaip klientas, nusprendžiate tęsti verifikacijos procesą, nepamirškite pateikti minimalų kiekį informacijos ir pašalinti bet kokią informaciją, kurios nenorite, kad kazino ar kita kompanija žinotų. taip pat prašome atminti, kad kazino įstatymiškai įpareigoti tikrinti žaidėjų kazino lėšas ir didžioji dauguma kazino neparduos asmeninės informacijos trečiosioms šalims. Tačiau būkite atidūs ir nepamirškite, kad visada egzistuoja viena ar net keletas keistų kompanijų, kurie pasinaudos bet kokia informacija kuri bepatektų į jų rankas.